Šeštadienis, 18 rugsėjo, 2021

11 būdų, kaip išlaikyti savo dantis sveikus

Rūpintis savo dantų higiena yra labai būtina. Tikriausias kiekvienas save gerbianti žmogus žino – kaip svarbu išlaikyti dantis švarius ir stiprius. Ortodontas Vilniuje rekomenduoja susipažinti su 11 būdų aprašytų šiame straipsnyje, kad iš tiesų žinotumėte kaip išlaikyti dantis gražius ir sveikus.

Norint turėti sveikus dantis, reikia rūpintis jais visą gyvenimą. Net jei jums buvo pasakyta, kad turite gražius dantis, labai svarbu kiekvieną dieną atlikti tinkamus veiksmus, kad juos pažiūrėtumėte ir išvengtumėte problemų.

Tai reiškia, kad reikia įsigyti tinkamų burnos priežiūros produktų, taip pat atsižvelgti į savo kasdienius įpročius.

Taigi, 11 būdų, kaip išlaikyti savo dantis sveikus:

1. Negalima eiti miegoti nevalius dantų

Ne paslaptis, kad bendra rekomendacija yra valytis bent du kartus per dieną. Vis dėlto daugelis iš mūsų ir toliau nepaiso dantų valymo prieš naktį. Bet valant šepetėliu prieš miegą atsikratoma visą dieną besikaupiančių mikrobų ir apnašų.

Ortodontas Vilniuje rekomenduoja įsigyti dantų šepetėlį klinikoje.

2. Tinkamai valykite

Ne mažiau svarbu yra ir šepetėlio būdas – iš tikrųjų blogas dantų valymo darbas yra beveik toks pat blogas dalykas kaip ir nevalymas.

Skirkite laiko, švelniais, sukamaisiais judesiais judindami dantų šepetėlį, kad pašalintumėte apnašas. Nepašalinta apnaša gali sukietėti, dėl ko gali kauptis akmenys ir atsirasti dantenų uždegimas (ankstyva dantenų liga).

3. Nepamirškite savo liežuvio

Ant jūsų liežuvio taip pat gali kauptis apnašos. Tai gali sukelti ne tik blogą burnos kvapą, bet ir kitų burnos sveikatos problemų. Kiekvieną kartą, kai valote dantis, švelniai valykite liežuvį.

4. Naudokite dantų pastą su fluoru

Kalbant apie dantų pastą, reikia ieškoti svarbesnių elementų nei balinimo stiprumo ir skonio. Nesvarbu, kurią versiją pasirinksite, įsitikinkite, kad joje būtų fluoro.

Nors fluoridą pradėjo tikrinti, kaip jis veikia kitas sveikatos sritis, ši medžiaga tebėra pagrindinė burnos ertmės priežiūros dalis.

Taip yra todėl, kad fluoras yra pirmaujanti apsauga nuo dantų ėduonies. Jis veikia kovojant su mikrobais, kurie gali sukelti ėduonį, taip pat suteikiant apsauginį dantų sluoksnį.

Įsigykite fluoro dantų pastos bet kokioje maisto prekių parduotuvėje ar odontologijos klinikoje.

5. Valyti siūlu taip pat svarbu, kaip ir šepetėliu

Daugelis žmonių nepaiso siūlų. „Siūlai skirti ne tik norint išvalyti tuos mažus kiniško maisto gabalėlius ar brokolius, kurie gali įstrigti tarp jūsų dantų“, – sako Jonathanas Schwartzas, DDS.

“Tai tikrai būdas stimuliuoti dantenas, sumažinti apnašas ir padėti sumažinti uždegimą šioje srityje”.

Norint pasinaudoti šia nauda, ​​paprastai pakanka valyti siūlus kartą per dieną.

6. Neleisk, kad tarpdančių sunkumai tave sustabdytų

Dantų valymas siūlu gali būti sunkus ir ilgas darbas, ypač mažiems vaikams ir senyvo amžiaus žmonėms, sergantiems artritu. Užuot pasidavę, ieškokite įrankių, kurie galėtų padėti jums valyti dantis. Yra daug alternatyvų siūlui kaip galite valyti tarpdančius.

7. Isigykite burnos skalavimo skystį

Tyrimai rodo, kad burnos skalavimo skystis yra būtinas gerai burnos sveikatai užtikrinti, tačiau daugelis žmonių jų praleidžia, nes nežino, kaip jie veikia.

Schwartzas sako, kad burnos skalavimo skystis padeda trimis būdais: jis sumažina rūgšties kiekį burnoje, valo sunkiai valomas vietas dantenose ir aplink jas bei iš naujo mineralizuoja dantis.

 „Burnos skalavimo skysčiai yra naudingi, tai kaip papildoma priemonė, padedanti subalansuoti burnos rūgštingumą“, – aiškina jis. “Manau, kad vaikams ir vyresnio amžiaus žmonėms, gebėjimas valyti šepetėliu ir siūlu gali būti ne idealus, burnos skalavimo skystis yra ypač naudingas”.

Dėl konkrečių burnos skalavimo rekomendacijų kreipkitės į ortodontą Vilniuje. Tam tikri prekių ženklai geriausiai tinka vaikams ir tiems, kurie turi jautrius dantis. Taip pat yra receptinių burnos skalavimo skysčių.

8. Gerkite daugiau vandens

Vanduo ir toliau yra geriausias gėrimas jūsų sveikatai, įskaitant burnos ertmę. Be to, kaip taisyklė, ortodontas Vilniuje rekomenduoja gerti vandenį po kiekvieno valgio.

Tai gali padėti išplauti kai kuriuos neigiamus lipnius ir rūgščius maisto produktus ir gėrimų poveikį.

9. Valgykite vaisius ir daržoves

Paruoštas valgyti maistas yra patogus, bet galbūt ne tiek daug, kai kalbama apie dantis. Valgant šviežius, traškius produktus įgyjama ne tik daugiau sveikų skaidulų, bet tai yra ir geriausias pasirinkimas jūsų dantims.

„Aš sakau tėvams, kad vaikai imtųsi sunkiau valgomų ir kramtomų maisto produktų jaunesniame amžiuje“, – sako Schwartzas.

“Taigi pabandykite išvengti pernelyg minkšto perdirbto maisto, nustokite pjaustyti produktus į mažus gabalėlius ir leiskite šiems žandikauliams dirbti!”

10. Ribokite saldų ir rūgštų maistą

Galų gale cukrus burnoje virsta rūgštimi, kuri gali sugadinti jūsų dantų emalį. Šios rūgštys sukelia ertmes.

Rūgštūs vaisiai, arbatos ir kava taip pat gali nuvalyti dantų emalį. Nors nebūtinai turite apskritai vengti tokio maisto, nepakenkia būti dėmesingam.

11. Bent du kartus per metus apsilankykite pas ortodontologą Vilniuje

Jūsų kasdieniai įpročiai yra labai svarbūs jūsų burnos sveikatai. Vis dėlto net ir pareigingiausi vaikai valantys dantis šepetėliais ir siūlais turi reguliariai lankytis pas ortodontą Vilniuje.

Bent du kartus per metus turėtumėte apsilankyti pas odontologą, kad atliktumėte valymą ir patikrinimus. Ortodontas Vilniuje gali ne tik pašalinti akmenis ir ieškoti ertmių, bet ir pastebėti galimas problemas bei pasiūlyti gydymo sprendimus.

Pabaigai

Kai kurios odontologų draudimo bendrovės net dažniau tikrina dantis. Jei jums taip yra, pasinaudokite tuo. Tai padaryti ypač naudinga, jei anksčiau yra buvę dantų problemų, tokių kaip gingivitas ar dažnos ertmės. Jeigu jus domina ortodontologų paslaugos apsilankykite www.dentes.lt

Paskutinės naujienos